Grym dag osvosv..

Datum: 2011-12-27 - Klockslag: 20:27:27 | 0 kommentarer
Har just kommit hem från en grymt nice dag asså!! vi har gått på stan och shoppat massor. Kläder,nagelack,lösnaglar,örhängen osvosv. Jag har varit och tränat, och nu har jag och smilla just kommit hem från bion, vi har sett en film, och efter filmen skulle vi gå till utgången, då såg vi ett fönster, som vi hoppa ner i, asså när man hade hoppat ner där så var det tp 3 meter ner i golvet så vi våga inte hoppa ner, asså ni fatter säkert inte men vi hade sjukt kul iaf. Sen kom det en kille, jag bah: hallå kebabmannen hjälp oss vi sitter fast!! han dissa oss totalt :O haha, iaf sen kom min mamma och hjälpte mig ner, för jag hade redan lyft upp smilla och vi hade tänkt att hon skulle dra upp mig men det gick åt helvete. Men vi kom ner tillsist. Smilla ska sova här inatt igen. Och imrn ska vi vara med våra älsklingar, det var ju som ett tag sedan nu ;) Men jag bloggar självklart senare ikv,Tjao bitches ;;););)



här var man hetttttt!!!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: