Elsa,Mindra,Alicia,Alexandra,Danne,Ronya! Yeah! ;**

Datum: 2011-12-21 - Klockslag: 20:49:02 | 0 kommentarer
Tjaao!!!
Har haft en azm dag! Efter skolan for jag och Mindra på stan för elsa kunde inte, då julhandla jag lite gran, men är inte klar, ska köpa mer på fredag. Iaf sen åkte vi hem och då kom Elsa och Celina, då chilla vi i mitt rum, sen åkte jag,mindra och elsa till mindra, och celina åkte hem, Sen drog vi ut, och mötte upp snyggingarna Alexandra,ronya och danne ;) Då gick vi till alexandra och hade kul, sen kom alicia då var vi ute och danne hade tomte-bloss (stavn?) Då tände vi dom och danne gjorde lite konstiga saker med dom, eller ja,AHHA,  Alexandra kasta iväg dom i snön och ja, men skit samma? Normal jag är? Sen gick vi runt och tp bajsa på varandra! nämen tp. Sen gick vi in till alexandra igen, och då gjorde vi tp inget, sen for vi från henne och gick och mötte upp,Nelly,Viggo,Viktor,Sigge och Lukas. Då gjorde vi tp inget, pratade och kasta snöbollar på varan? Sen gick jag,elsa och mindra tillbaka till mindra då kom mamma och hämte mig. Och nu har jag just varit och handlat till imrn, för vi ska se film på skolan och vi ska tp ha med oss godis/fika osvosv... Imrn slutar vi kl 12.00 chill,då får vi äntligen LOVVVV!!! yeah! Då ska nog jag och mamma fara och hälsa på nån? Jag bloggar imrn,vi hörs!! Juste jag har haft en azm dag/kväll med er alla  :D Älskar er! ♥


Snygging! ;* Loveu! <33
Cooling! ;)
Min B-rud,loveu!!<3;***
Love you bby! ;*<33333
Älskar dig gulle! ;*<3
Mindra ;*

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: