Du sjunger jätte fint! :D

Datum: 2011-12-12 - Klockslag: 19:07:18 | 0 kommentarer
Heeej!

Idag har jag varit med Smilla, jag orkar inte säga vad vi har gjort? ;) vi har tp sett film. Imrn har vi lucia, vi ska vara i kyrkan kl 07.30, så jag måste gå upp kl 6? Vi ska ha med oss fika imrn till skolan så jag och smilla har varit på Willys och köppt lite, vi har också varit en sväng på stan och köppt vita thigts. Imrn efter skolan ska jag vara med elsa, vi slutar 12.45 chill, så då drar vi hem till henne, sen kl 3 måste jag gå till LF för jag har konståknings träning, och den börjar kvart i 4 och jag ska äta också så jag måste vara där ett tag innan. men nu ska jag vara social med Sötnosen hära!♥
gammal bild osv..

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: