24 decemer!

Datum: 2011-12-24 - Klockslag: 11:27:54 | 0 kommentarer
GodJul! Äntligen är det julafton som jag har längtat! :D Jag steg upp halv 9 sen såg jag tv och öppnade ett paket, det var en svar hög kloj, och en kofta och två par svarta thigts! sen for vi upp på LF och åkte lite skridskor, sen for jag förbi smilla en snabbis och gav henne 4 packet, orkar inte skriva vad det var, och jag fick 5 packet av henne, det var en blixten maqqean mugg,en svart och vit kajal som sitter ihop,ett armband och en vässare till kajalen. Iaf nu sitter jag hemma och ska äta lunch sen blir det att fixa mig, och sen åka till rosvik, jag bloggar senare ikv och jag hinner annars får det bli imrn!Ha en god jul alla fina! ;*





KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: