Just kommit hem ..

Datum: 2011-08-28 - Klockslag: 17:19:02 | 1 kommentarer
Just kommit hem från svinöra , de va rätt kul där faktiskt jag och pappa var helgvärdar där så jag stog i kiosken :) Igår kom tintin dit över dan hon hjälpte mej i kiosken. sen idag kom ellen, hon hjälpte också mej. jag har tagit massa fina bilder på ellen ni ska få tp många  bilder på hon <3 Ni ska också få bilder på mej och tintin haha, vi sminka oss som värsta mongosarna ! :D HAHAH! Nu ska jag tp ducha lr först äta tror jag ! Juste jag och tintin åkte nån skit rolig ring efter en ASSNABB båt haha, hela ringen flög upp i luften när vi satt på , de var kul ! jaja nu ska jag ladda upp lite bilder
Lördag:
Oseriösa!
haha!
jävla ful!!!:D
efter vi hade åkt den där ringen.
ego
så söt !<333
Söndag:


<3







cooling
ellens lillebror oskar!
så fin<3
<3
så nu får ni vara nöjda , puss

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Elin Rickardsson

Saknar dej och Ellen!! <3

2011-08-29 - 15:42:21 // http://rickiss.blogg.se/

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: