HOME

Datum: 2012-06-24 - Klockslag: 00:31:57 | 0 kommentarer
HEEJ! Nu är jag tillbaka i bloggen och nu ska det bli mycket bättre uppdatering det lovar jag er! Min midsommar har varit toppen. Har haft kul och badat massa med småkusinerna. Ätit glass,cyklat,åkit båt,grillat och annat! Ätit tårta också. Länkar redan tillbaka! 
 
- Det första vi gjorde innan vi ens for hem var att fara ut till fårön på champingen och hälsa på smilla och hennes familj. Har saknat henne otroligt! Vi "badade" lite, fast vi var tp as rädda för fiskar haha! Så vi var lite fega kan jag erkänna. Jag far till henne imrn på morgonen och så! Men nu ska jag ta och sova, PUSS!
 
Två från no sleep!
 

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: