Hitta en kille som förstör ditt läppstift och inte din mascara

Datum: 2012-06-01 - Klockslag: 15:44:30 | 0 kommentarer
Hejhopp! Skoldagen har varit jätte bra och rolig, fast nog kan jag erkänna att det uppstod massa gråt för mig & Smilla när vi såg slutet av Titanic, Iaf har varit med Smilla sen skolan slutade, vill vara med henne, hon åker ju snart till mallorca, kommer sakna henne sjukt mycket :-( Och Smilla kommer att vara grymt brun till examen och jag likblek, ska försöka sola så mycket jag kan till examen nu ;-)

Jaja, vi har spelat en hel del fotboll nu ett tag och hoppat studdsmatta och nu slappar vi inne och ser tv :-) Smilla ska hem nån gång innan 5. Kommer bli svårt att säga hejdå! Just nu är det 20,4 ° ute, grymt härligt! Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske är med nån kompis eller något, nånting ska jag iaf göra, tänker inte sitta hemma hela fredagkvällen, inte en chans! ;-) Men nu ska jag sluta babbla och vara social med Smilla,PUSS!


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: