Har tagit årets första dopp med Sara!

Datum: 2012-06-01 - Klockslag: 20:56:25 | 0 kommentarer

Hahaha, galen kväll kan jag säga. Det började med att jag for till stan och mötte upp Sara,Alicia och celina i stan med alicia och celina åkte tp efter en halv timme. Då for jag och sara till den där hamnen vid den där stora blåa rutskanan, vi träffa lite trevligt folk där ingen som nån av er känner, kan jag lova ;-) Sen så badade vi också och tog årets första dopp, fast sara hade redan badat i hamenviken där det är varmt, men nu vart det ett riktigt dopp i ett riktigt hav eller vad man ska säga, och det var nå jävlust kallt. Fyfan! Fast kul var det iaf! Måste göras om buden, ÄLSKARDIG!♥ 
 
Iaf så chillar jag framför tv nu, och ska snart käka nånting, sen blir det att hoppa i duschen. Imorgon åker jag till farmor och farfar ska bo där i helgen. Pappa ska ju till stockholm och springa stockholm maraton och jag får såklart inte följa, skulle ändå bli så tråkigt, så det är lika bra att jag är kvar i piteå. Uppdaterar senare ikväll sötungar, PUSS & KRAM


Tog inga bilder ikväll, så det får bli en gammal på mig och snygginen!♥


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: