tar en bloggpaus medans jag är borta.

Datum: 2012-01-01 - Klockslag: 21:08:09 | 0 kommentarer
Tjeena!!

Sitter just nu i mitt rum och göra nada, jag har varit med melissa och jenka tidigare ikv. Det var kul! men innan det så åt jag och pappa middag hos min farmor och farfar i rosvik och eftersom melissa bor där så var det läge att träffas. iaf jag är jätte trött, imrn ska jag upp tp halv 10 sen åker jag till övik. Så jag kanske inte hinner blogga nånting imrn så det här blir nog sista inlägget på LÄNGE, så man kan säga att jag tar en bloggpaus, för jag far ju inte hem efter lägret utan dirrekt till hassela sen kommer vi tp hem på fredag, men nu ska jag ta mig något gått sen ligga framför tv och slappa! ;) tjao!!


haha bjuder som bara den!!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: