SHOPPING/TÄVLING!

Datum: 2012-01-21 - Klockslag: 18:17:49 | 2 kommentarer
Äntligen hemma efter en grymt bra dag! ;D Först har jag ju tävlat och det gick väll ganska bra, jag kom 4 av 12 stycken, de är ändå rätt bra ;) efter tävligen for min och ellens famlij och åt på en kina resturang i luleå, mums, tog pizza hahah! efter de gick jag,pappa och mamma omkring på stan och jag köpte en svart tröja och ett par örhängen, sen for vi vidare till nån stor affär där det typ är sportkläder och jackor osv, där köpte jag ett rosa sport linne, en rosa sport bh, en vit pälsmössa,en blå dunjacka,ett par vita nike jumpa skor och ett par vita vantar, hihh gode mycke vart he;) och sen for vi hem. Och nu har jag nyss duschat och är grymt nöjd över min dag! jag ska vara uppe sent ikv och mysa med mammi och pappi och se film. Imrn blir de att fara tillbaka till luleå vid 3 tiden för att jag ska testa, asså testa upp så jag blir i en högre åkgrupp då blir jag B åkare om jag ens klarar de vi får väll se ;) bloggar såklart imrn innan de och kanske mer ikv, puss och kram mina fina! ;* <33



KOMMENTARER - Stå för den du är.


Anonym

heej kan du inte lägga ut ett videoklipp på dig när du åker konståkning

2012-01-21 - 20:58:02 //
Livan

Du åkte jättebra<333 :D

2012-01-21 - 21:46:50 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: