Kvällsinlägg.

Datum: 2012-01-06 - Klockslag: 22:46:08 | 0 kommentarer

Tjena på er!!

Jag har tyvärr inte haft någon tid alls att blogga idag, men iaf. Alla killar for till backen och åkte slalom, medans jag och 2 andra tjejer som är några år äldre än mig stannade hem och min mamma såklart. Då gjorde vi inget speciellt först, men sen for vi 4 in till stan alltså sundsvall, och hanlade chips,läsk och godis och lite mat också,sen for vi och hyrde 5 filmer. Sen for vi till backen för det finns en pool där som vi badade i,det var skit kul!! sen for vi tillbaka till där vi bor och såg en film, jag ska snart gå och lägga mig, för jag och pappa ska åka hem imrn på morgonen, tp kl 9. Så om jag inte går och lägger mig nu så kommer jag vara död imrn hahha.. Iaf sen när jag kommer hem ska jag nog vara med smilla tror jag. Men jag bloggar imrn tp kvällen, tjaoooo!!



saknar dig nå otroligt skit unge! <3


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: