GÄSTBLOGG

Datum: 2012-01-25 - Klockslag: 18:30:14 | 0 kommentarer
Tjena snebena!

Smilla in the blog! hellyeah!

Tänkte vara snäll att gästblogga lite åt Mikaela ;) Just nu pluggar jag engelska vilket Mikaela säkert också gör,imrn är det skola,trevligt å veta. Ville bara säga att ' Jag älskar dig Mikaela! ♥ ' Min älsklade BÄSTAVÄN forever and ever,ingen förstår vad hon betyder för mig! Hon är som min lillasyster,men ändå en tvilling och då å då är jag som en liten xmamma för hon :') Och våra minnen är oslagbara,du är bara allt för mig gumman!  Jag Älskar Dig Över Allt Annat Mikaela Sundström!♥


You are my angel from the love sky,i will be always love you!♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: