Äntligen hemma!

Datum: 2012-01-07 - Klockslag: 20:39:17 | 0 kommentarer
Tjena!!


Sitter just nu hemma i mitt rum, sjukt skönt att vara hemma!! Vi for kl ungefär halv 12, då körde vi till övik då gick vi ni på nån fjäll räven butik, sen for vi och åt på max, sen for vi vidare och då sov jag ungefär 1 timme. Sen när vi var i piteå for vi och handlade och sen hem, då gick jag dirren till min lilla söta sak ylva, och sen gick jag in och duschade och nu har jag just ätit middag. Och ikv ska jag bara mysa och hyra film och äta tjockt. Imrn har jag inget planerat, ska försöka hitta någon att vara med, ni kan ju alltid hojta om ni vill hitta på något, Ni kan ju skirva i chatten på fb eller nå. Men nu ska jag mysa, bloggar kanske senare om jag orkar, tjaoooooo!!!


shitt asså jag har varit osminkad i tp en vecka!! ;o

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: