Nu brinner din tavla

Datum: 2012-02-18 - Klockslag: 14:30:48 | 0 kommentarer
Heejsan!  
 
Jag han inte blogga imorse som ni säkert märkt? Iaf det gick inte så värst bra på tävlingen, men jag fick ett hederspris av domarna iaf. Jag har funderat rätt länge på att sluta, men vi får se hur jag gör. Har nyss duschat.  Ikv ska vi ha middagsgäster, Smilla och hennes familj, sen ska också några kompisar till mamma och pappa komma. mysigt! Jag ska ta det lungt och se tv chilla, och lite annat. Juste jag har världens dåligaste minne, jag glömde min kamera så jag har inte tagit några bilder :( , men ni överlever säkert ;)  Jag bloggar senare, VI HÖRS!


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: