Börjar om

Datum: 2012-08-16 - Klockslag: 16:55:10 | 0 kommentarer
Tänkte avsluta bloggpausen nu, och börja blogga igen ;-) Skolan börjar ju snart om, tyvärr. Så jag börjar om redan nu ist för första skoldagen kändes så konstigt,hihi.
-
Förövrigt har sommaren varit toppen, har varit med smilla senaste tiden. Har även fyllt år, fått massa olika saker, mest pengar, fast ändå mycket kläder och smycken. Har fått ett nytt objektiv till min kamera för det andra gick sönder, men det har inte kommit än. Jag har också spelat väldigt mycket fotboll, många matcher åså. Senaste matchen var igår, och vi vann med 8-0 mot unbyn, gjorde 2 mål. Och idag har jag match igen, TAGGAD! Jaja nu ska jag inte babbla nåmer, Jag bloggar kanske efter matchen annars imorgon! :-)

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: