FOTBOLLSTRÄNING, WHIO....

Datum: 2012-04-22 - Klockslag: 09:09:46 | 0 kommentarer

Hejhej! Vaknade sådär vid 8 av att mamma skulle säga hejdå, för hon åker ju tillbaka till hassela idag, eller hon har redan åkt :( Känner mig inte så taggad för fotbollsträning just nu, men det går nog bra ;) Det blir att cykla upp dit som en liten uppvärmning sen tänkte jag fråga om nån kanske har lust att fara ut och springa senare idag. Har nyss ätit och ska börja klä på mig nu, så jag uppdaterar kanske innan jag far annars blir det efter, PUSS!♥

Tänkte bjuda på lite bilder sen discot och hos felle:



Klubbis!

Dom råka tp tända så Smilla passa på att fota ;)


Varmt Gustav? :)


Stekarn! ;)

Bilderna från the name:





KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: