Jobbigt träningspass!

Datum: 2011-11-30 - Klockslag: 20:26:43 | 1 kommentarer
OMG !! haha, lejd jag är! men danspasset var faktiskt sjukt jobbigt idag, för dethär var sista gången innan vi har uppvisning, och vi har uppvisning på måndag! jag går ju också en annan dans med smilla på måndagar och båda grupperna har uppvisning samma kväll så jag ska dansa två olika danser. men det lär nog gå bra! jag är gode trött nu så jag ska sätta mig ett tag och plugga sen bilr det sova för min del! tjing! ;)

jag bjuder på en bild i tåget påväg till kiruna? ;);;);)

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Lovisa

Kan du inte lägga ut en lite mer normal bild på mig eller.

Jag ser ju ut som en serie mördare🔫👿

2012-03-05 - 22:18:26 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: