Grymmmmmmmme Nice!

Datum: 2011-11-19 - Klockslag: 14:34:01 | 0 kommentarer
Hej. Nu ska jag börjar blogga igen ;) jag tänkte berätta om gårdagen, jag och smilla var och tränade sen badade vi efter det.. sen när vi var i nån svart ring så gick vi in i nå snygg killar som puttade på ringen, haha asså de var iaf skit kul,, sen tp höll vi på att drunkna för att vi skrattade så mycket? ;) efter det for vi hem då åt vi sen kl 9 kom vi på att vi ville fara på ett disco som började kl 8 , för först fick vi inte det för att de var får 7-9 så då skulle vi inte gå,, men sen ringde våra kompisar och fråga varför vi inte var där- så då fick vi alltså komma in. så då fixade vi oss på tp 5 minuter.. snabba cheyer! iaf sen kom vi ditt,  och då var de fullt össss det var rökmaskin och as mycket blinkande lampor ! massa snygga boys också! vi var med  Victoria Lundman,Felicia johansson,sara svensson,elsa hansius,sara elsayed,alicia sundqvist,olivia persson. säkert nån mer.. och massa boys också!  sen i slutet så dansade jag med en sen strulade vi lite också, hahaha, sen for vi hem och då satte vi oss i mitt rum och snackade lite om discot! det var sjukt grymt! assså bästa discot typ!!  men över till idag, jag och smilla vaknade kl 10 då fixade vi oss sen for smilla hem för Sebbe fyller år idag, grattis finaste♥ synd att du inte finns med oss längre, vi saknar dig otroligt mycket.. så hon och hennes mamma ska till graven idag , och ja, smilla ska sova här inatt också ;) <3  iaf nu väntar jag på lina, juste jag och pappa har varit på biblo och jag har lånat en engelsk bok, och så var det loppis så jag köpte tvp skit snygga linnen för bara 40 kr och en snygg vinter jacka för 50 kr! :D   hejdå!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: