Älskar dej Alexandtresggryt♥

Datum: 2011-11-02 - Klockslag: 13:20:56 | 0 kommentarer
Hej på er, ikv var grymt!;** dehär måste göras om!  IAF-  vi vaknade 11.45 ,HAHAH, vi sov ändå bort hela dagen även fast vi gick och la oss tidigt. Iaf vi har suttit i sängen och tagit massor me bilder på varan , lr vi har såhär suttit mitt emot varan , jag har tagit bilder på henne min kamera och hon me sin på mig. På min kamera vart de 360 nånting, HAHA, och samma på hennes tp! Iaf Alexandtresggryt ska snart hem för dom ska fara och hämta ut några biljetter! Så vi får väll se vad jag hittar på idag. Imrn ska vi fara och bada på munksund, kommer bli sjukt kul! Älskar dej Alexandtresggryt♥;** Idag ska hon ta ut sitt läkörhänge , de kommer göra ont säger hon, nåhh stackars Alexandtresggryt:(  jag har inte nåt mer att skriva så, Ha de gött!!♥





KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: