Sebastian Winnberg♥

Datum: 2011-08-30 - Klockslag: 08:48:05 | 0 kommentarer
Sebastian Winnberg♥  Du är så saknad av alla på jorden♥ Du var en bra männsika med stor hjärta♥ Men tillslut orkade du inte mer♥ De är så oväkligt de kan bara inte hända! De får inet vara sant inte just du ♥  Jag saknar dej
Vill inte säga de men de är sant! ♥ Börjar gråta så fort jag tänker på de ♥ Kan bara inte fu ur de ur min hjärna de kommer alltid finnas där kommer aldrig släppa de ♥ Varför just du ? De finns så mycke mer jag vill säga men jag får inte ut de♥  Var aldrig rädd att bli bortglömd! ♥
Du var så älskad av många ♥
En bild från när du var 12 år ♥
Sov gott Sebbe ♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: