Jävlar vad hemskt!

Datum: 2011-08-30 - Klockslag: 19:34:21 | 0 kommentarer
De var bara för hemskt tror jag aldrig gråtit så mycke förut..(u)  Aldrig mer en sån begravning men de var fint ! Jag lämnade en dikt på kistan som följde me i graven! vi följde me på gravsättningen asså  Och så lämnade jag och mamma två röda roser och de gjorde alla andra också <3  Sen grina jag lite till, Okej MYCKE TILL!  sen gick vi där ifrån och dom fick skota över jord på han! ♥♥  Sen åkte vi hem till Smilla och åt smurgos tårta! ♥ haha, sen dampa jag och smilla lite . sen satt vi vid datan,sen åt vi glass(y sen åkte vi tillbaka till graven och kolla hur de såg ut när dom hade skotat för . sen for jag,smilla,stellan,carola,min mamma,min pappa på sunnes och och åt , sen for jag hem och gjorde lite läxa tp i 5 min sen kom smilla till mej och nu sitter vi med varsin dator och grejar! ♥ men nu ska vi snart mysa och se lite film , ha de så bra alla♥
Älskar dej världens bästa vän



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: