Förlåt för värdelös bloggning...

Datum: 2011-08-24 - Klockslag: 18:15:31 | 0 kommentarer
Förlåt för värdelös bloggning ska skärpa mej :) iaf skolan suger , vi fick våran mattebok igår,buhu!...,
idag börja vi halv 9 sen kl 9 så  får jag och pappa upp på vårdsentralen för att jag hör dåligtde var därför att jag har öroninflammation men de gör inte alls ont ? så jag kan vara i skolan inte för att jag vill de , sen kl tolv efter lunch rasten så gick våran klass till badhusparken där så kom jag och smilla <3 på en tianter !? haha, sen gick vi tillbaka till skolan och då halka jag och smilla efter så då kom vi sist till skolan och när vi kom in i klassrummet hade alla redan gått? haha , men fröken var kvar och hon blev iaf inte arg för dom hade tp precis slutat för sen när jag och smilla gick till cyklarna så var alla kvar? :) Jag hade kvar två godisremmar som jag och smilla tog och då ville carl björnfot och hugo borg smaka av oss så då tog dom en bit inte för att de gör nåt ? ;)  aja sen cykla vi hem och hemma hos mej tjocka vi oss och såg på tv , sen åkte smilla hem efter ett tag :) så nu har jag sett en halv film palla it se hela-.-  så nu har jag precis  duchat , och nu ska jag bara sitta vid datan ett LÅNGT  tag , pöss!
dagen outfit:


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: